Tuesday, August 20, 2013

POSITIVE responses for USM-KLE

Assalamualaikum wbt.
Alhamdulilah ramai pakcik makcik, jiran2 cikgu, sedara mara, kawan2 tahu yang saya akan melanjutkan pelajaran di USM KLE. setakat ni, semua orang menggalakkan saya untuk pergi ke situ. dan paling menguatkan semangat bila guru penasihat BWP exco saya, iaitu exco puteri, Puan Haliza Malik sangat menggalakkan. 

Masa saya pergi ke MARA, saya melawat cikgu yang kerja kat tingkat 20. dulu cikgu adalah cikgu (--'), sekarang dah pindah HQ MARA. borak2, cikgu cakap 2 anak kembar cikgu pun akan ke India, Madras, dalam bidang medic. twinning dengan RCMP. cikgu kata, mula2 reluctant juga tapi ada someone pernah cakap yang medic India bagus. students boleh directly pegang patients. kalau mcm negara lain x boleh sebab dorang saman. lagipun, hutang murah,... ngeh ngeh ngeh :D

dan jiran pun cakap, dia ada suka pergi kat 1 hospital ni, sebab doktornya belajar kat india. servis memang baik dan pengetahuan pun luas. :)

dan kini, saya sangat yakin yang USM-KLE adalah yang terbaik buat saya. pada kawan2 yang dapat ireland, uk, aussie, etcs, yakinlah yang tu pun yang terbaik untuk korang kerana Allah adalah sebaik-baik pemberi tempat dan Dia beri tempat tu mengikut kemampuan kita. 

IAllah, dgn anugerah ini, terus mencari cinta-Nya dan belajar bersungguh-sungguh.


No comments: